Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek přichází na místo po Jakubu Rybovi, poslední tři roky dělal pro Blue Style.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek

Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek. Nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby. Edenred poskytuje stravenky a volnočasové benefity. Česká pobočka firmy má 700.000 uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57.000 partnerských provozoven.

Rejlek poslední tři roky řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style. Předtím byl šéfem digitální komunikace v agentuře Wunderman. V minulosti založil agenturu Publicis Modem, byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. V téměř dvacetileté kariéře dělal pro klienty Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy či Komerční banka. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy.