
Filip Druska
Do čela marketingu českého obchodu s limitovanými kolekcemi tenisek a oblečení Footshop přichází Filip Druska. Dosud ve Footshopu dělal jako performance marketing manager. Po dvouletém budování interního online týmu si pod křídla bere celý marketing. Bude tak mít na starosti kompletní marketingovou strategii. Hlavním cílem je co nejlíp pochopit chování zákazníků Footshopu a vybudovat s nimi loajální vztah.
Dlouhodobým úkolem nového šéfa marketingu bude také pokračovat v expanzi. Footshop nedávno vstoupil na slovinský trh, který je jeho sedmnáctý.
Druska do Footshopu přišel před dvěma lety z internetové agentury Unikum, kde působil přes čtyři roky, nejdřív jako specialista na PPC, později jako team leader. Unikum Solutions i Footshop vlastní Peter Hajduček. Do obchodu s teniskami získal jako investora a menšinového majitele skupinu Enern.
Pozice marketingového šéfa nebyla ve Footshopu víc než rok obsazená. V minulosti ji zastával Karol Guláš, od října 2017 do února 2019. Ten pak přešel vést marketing do Astratexu a jeho kompetence ve Footshopu si rozdělili manažeři samostatných oddělení marketingu dohromady. Druska je po roce první, který tuto pozici kompletně zastřeší.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
