Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Novým šéfem Webnode je Hos, přišel z Avastu

Josef Hos

Josef Hos

Tvůrce nástroje na tvorbu webových stránek Webnode jmenoval do pozice výkonného ředitele Josefa Hose. Funkci, v níž vystřídal Ondřeje Kratěnu, zastává od února. Hos přišel do Webnode z Avastu, kde pracoval s online marketingem, e-commerce, byznysovým modelem freemium, produktovým managementem a řízení provozu na podporu obchodu na marketingu. V Avastu byl 10 let, předtím tři roky v AVG, kde byl viceprezidentem globálního obchodu, seniorním viceprezidentem pro produkty a provoz spotřebitelské divize a seniorním viceprezidentem a generálním ředitelem pro řešení CCleaner. Začínal v Moravia IT.

Webnode v Česku funguje od roku 2008, běží na něm 2,9 milionu webů, teď pro firmu pracuje přes 100 lidí.