Novými členy AKA jsou Noe’s, Effectix a Visibility

Jeden z nováčků asociace Noe’s je aktivační agentura, Effectix a Visibility jsou digitální.

Asociace komunikačních agentur se rozrostla o tři členy. Vstoupily do ní aktivační agentura Noe’s a digitální agentury Effectix a Visibility Digital.

Noe’s je na trhu od roku 2002. Soustředí se na instore aktivace, aktivity na míru, spotřebitelské soutěže a motivace, eventy, road shows či sampling. „Pro vstup do AKA jsme se rozhodli z mnoha důvodů. Především jsme rádi, že můžeme být v dobré společnosti a součástí komunity, ve které se navzájem můžeme rozvíjet, sledovat trendy, rozšiřovat si obzory, sdílet know-how, analyzovat a spolupracovat,” uvádí Radovan Kuś, šéf a majitel agentury Noe’s.

Effectix se specializuje na výkonnostní marketing, tvorbu kreativy, online strategie, optimalizaci pro vyhledávače a správu sociálních sítí. Pracuje pro ní 70 lidí. „Už jsme dospěli do velikosti, kdy už nechceme být jen jedna z agentur, ale chceme se zařadit mezi lídry v oboru,“ říká šéf agentury Karol Veleba. „AKA je pro nás platforma, skrze kterou se můžeme inspirovat a střetávat se s těmi nejlepšími. Chceme se především soustředit na možnosti vzdělávání a navzájem si pomáhat rozvíjet celý segment reklamního průmyslu.“

Visibility Digital, která do AKA vstoupila v listopadu, je na trhu od roku 2009 a soustředí se na nákup a realizaci brandových i výkonnostních kampaní. „Od členství v AKA si slibujeme společnou kultivaci trhu marketingových služeb, zvyšování digitální gramotnosti marketérů a spolupráci s vysokými školami na zlepšování přípravy studentů marketingu do globálně konkurenčního know-how,“ říká managing partner Visibility Digital Vojtěch Foukal.