Když se sežerete každou novinkou, bude vám těžko a nic užitečného neuděláte. Říká to náš guru přes digitální jatka Tony. A ví, o čem mluví. Stejně jako 19 dalších seniorních řízků z Boomerangu, které jsme poprosili o nejdůležitější oborové recepty jejich života. Pak jsme je nařezali do e-bůčku ke 20. narozeninám Boomerangu a vy si na nich můžete zadarmo pochutnat. Jenom bacha! Je to maso.
V tomhle e-booku nedostanete bodový návod, jak napsat čupr post na Facebook, natočit video na TikTok nebo vymyslet mytickou big ideu. Dvacet profesionálů vám ale řekne, co se jim v jejich praxi osvědčilo a čím se řídí v posledních 20 letech. Od nás tu navíc máte jednu radu jako bonus: „Nežvaňte víc, než je nutné.“ Takže dost řečí, tady máte dva kousky z e-booku jako návnadu a zbytek už si stáhněte sami.
Fantastický obsah za nula peněz je blbost
Je to jednoduché: komunikace je o penězích. Mokré sny o tom, že dobrou kreativu a fungující projekt vybudujete virálně s nízkými náklady, můžou mít naivní marketérská děcka před spaním. Ne profesionál. Samozřejmě existují výjimky, ale ty – jak známo – potvrzují pravidlo. A často jde spíš o náhody než o know-how, které by se dalo opakovat. Kdo chce být vidět, musí mít naprosto unikátní a atraktivní zprávu a tu má fakt málokterá značka. Anebo musí za dosah svého značkového monologu platit. Penězi.
Martin Vymětal, nový byznys
Na všechno hezké se vykašlete
V dobrém designu má všechno svůj důvod. Nic není jenom ozdoba. Pokud máte někde něco jenom proto, že „je to hezké“, tak to vyhoďte a nechte tam radši prázdné místo. Buď ho někdo vyplní něčím užitečným, nebo zůstane prázdné, což je obvykle stejně nejhezčí. Každý prvek designu má plnit funkci, kterou dovedete pojmenovat a zdůvodnit. Čistota je půl zdraví a čistý design celá krása.
Jakub Kaše, kreativa
Klepněte si pro e-book Content marketing je maso
Text je placenou propagací agentury Boomerang Communication

„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji
