Výrobce čipů grafických karet Nvidia s únorem předal své sociální sítě pro Česko a Slovensko do rukou obsahové agentury Konektor Social. Spolupráce bude zahrnovat správu profilů na Facebooku a Instagramu i lokalizaci centrálních PR aktivit, dosud se jednalo o jednorázové kampaně na sociálních sítích. Poslední rok se o PR a o sítě firmě starala agentura Grunex.
Aktuální komunikace se bude týkat zejména řady herních grafických karet GeForce. Dalším tématem budou výkonné notebooky, jež jsou těmito kartami vybaveny. „Budeme schopni využívat mé dlouholeté zkušenosti z herního byznysu,“ podotýká za Konektor Social šéf obsahu Lukáš Bašta. Ten v minulosti pracoval i jako šéfredaktor herního magazínu Score.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval