Pražské obchodní Centrum Chodov z portfolia Unibail-Rodamco začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník Unexpected Magazine. Přinášet má původní texty z oblasti módy, jídla, umění nebo cestování. Připravuje ho redakční tým pod vedením bývalé redaktorky Hospodářských novin Anety Štefánkové (psala i pro přílohu Ego!, v novinách vedla rubriku byznys lunchů, z ní nejvíc rezonovalo obědové interview s chotí majitele Hospodářek), mimo jiné s food bloggerkou Kateřinou Obrazovou. Nový titul má 64 stran a startuje v nákladu 20.000 výtisků.

Titulní strana prvního čísla Unexpected Magazine
Pod heslem Unexpected Shopping nový časopis bude psát o novinkách i mimo obchodní centrum. Primárně jde ovšem o propagaci toho, co a kde lze na Chodově koupit. Unibail-Rodamco představuje magazín jako novou komunikační platformu pro obchodní nájemníky centra, jež se místo „základní prezentace značek a nových kolekcí zaměřuje na vlastní lookbooky nebo tematické tipy na nákupy kombinující produkty různých značek a prodejců“.
Magazín bude cílit neadresnou distribucí na oblast pražského Chodova a přilehlých oblastí a bude k dispozici i ve vybraných zařízeních ze segmentů horeca a beauty v jeho okolí. V samotném Centru Chodov bude pro členy věrnostního programu centra časopis zdarma k vyzvednutí na infostánku.
„Nechceme vytvářet komerční leták, ale plnohodnotný lifestylový magazín, který si čtenáři a čtenářky rádi přečtou třeba u kávy. Tvoříme původní obsah, který je zčásti citlivě propojen s tématy týkajícími se obchodů z nákupního centra,“ prohlašuje šéfredaktorka Štefánková. Vizuálně nehodlá nový magazín čtenáře přehltit, design chce mít minimalistický.
Unexpected Magazine je přitom prvním takovým časopisem napříč všemi dvanácti evropskými trhy, kde developerská Unibail-Rodamco působí. Koncept magazínu vychází z nové obsahové strategie, kterou od letoška pro Centrum Chodov připravuje agentura Nydrle, respektive agentury ze skupiny Kindred (nákup a plánování online médií má konkrétně na starost výkonnostní mediální agentura Red Media a produkci magazínu pak Cartel).
Firemní magazín je přitom třetí komunikační platformou Centra Chodov spuštěnou letos na podzim, po zářijovém spuštění sesterského blogu v říjnu přišla nová verze mobilní aplikace. Další novinky mají přijít v příštím roce 2017, kdy se má na Chodově završit probíhající dostavba nákupního centra.
Novinky přicházejí po létě, kdy se jeho marketingovou manažerkou Centra Chodov stala Petra Valentová, která přišla z pozice šéfky marketingu dopravce Leo Express. „Využíváme příležitostí, které vidíme v nových dobře cílených, lifestylově laděných a obsahově vydatných formátech, které nám umožňují efektivně a čtivě komunikovat rozmanitou nabídku obchodů, služeb a volnočasových aktivit,“ přibližuje Valentová svůj přístup. „Magazín doplňuje komunikaci v sociálních médiích a tematické promotion aktivity na půdě nákupního centra, z nichž také čerpá část obsahu,“ přibližuje Kristina Poláková z vedení Nydrle.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
