Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Nydrle zakládá samostatný datový tým Navidator

V čele nového týmu stojí Boril Šopov, který dřív pracoval pro Deutsche Börse nebo ČSOB.

Vlevo analytici Ludmila Šámalová a Jan Šíla, vpravo Pavla Nydrle, managing director agentury Nydrle, a senior data scientist Boril Šopov, který tým Navidator vede

Vlevo analytici Ludmila Šámalová a Jan Šíla, vpravo Pavla Nydrle, managing director agentury Nydrle, a senior data scientist Boril Šopov, který tým Navidator vede

V rámci agentury Nydrle vznikl datový tým Navidator. Zaměří se na personalizovanou komunikaci a automatizaci kampaní, zabývá se aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Navidator tvoří skupina expertů na datovou analytiku, kteří v Nydrle fungují jako samostatná specializovaná jednotka.

V čele týmu stojí analytik Boril Šopov, který do Nydrle přešel z finančního sektoru, kde se osm let věnoval vývoji softwaru a řízením rizik. Naposled působil v Deutsche Börse, kde se věnoval implementaci modelů pro řízení tržních rizik, předtím pracoval také jako analytik ČSOB, založil Czech Investment Platform a vedl startup na aukce elektřiny BigEdison. S Nydrle začal projektově spolupracovat v loňském roce 2016. Šopov budoucnost vidí hlavně ve zrychlení a automatizaci rozhodovacích procesů při cílení reklamy. Prvním společným projektem Šopova s Nydrle byla automatizace e-mailingových kampaní pro řetězec Ikea.

Nydrle dlouhodobě staví na kreativitě vycházející z dat, její skupina Kindred Group – konkrétně mediální agentura MediaBlock – k tomu provozuje platformu Brainstation. „Mít v agentuře a potažmo celé Kindred Group k dispozici vlastní data science tým bylo mým dlouhodobým cílem,“ říká šéfka agentury Pavla Nýdrle. „Klienti mají ve svých databázích obrovský potenciál, který kreativní agentury v podobě, jak je dnes známe, neumí využít. Analytické agentury na druhé straně sice dokážou data zpracovat, chybí jim ale zase kontakt s trhem, zákazníkem a jeho potřebami,“ shrnuje.