
Adam Nykles
Z české pobočky dánské technologické firmy Adform přestupuje do digitální agentury Kindred Adam Nykles. V Adformu se staral o klíčové zákazníky (T-Mobile, OMD, Médea) a rozvoj data management platformy v regionu střední a východní Evropy. Předtím pracoval v O2, kde byl zodpovědný za technický a obchodní rozvoj platforem pro automatizaci dat. Teď v Kindredu dostal z pozice digital data officer na starost strategický rozvoj datových aktivit a koordinaci datových týmů. Zastřeší tak veškeré datové projekty tuzemské divize skupiny Publicis, jejíž je Kindred od loňska součástí.
„Zodpovědný bude za oblast data science i rozvoj a implementaci datových platforem. Právě objem technologických zakázek v agentuře v poslední době významně roste, což s sebou přináší potřebu nových pozic i vznik celých expertních týmů. Pod Nyklesem se tak například postupně formuje oddělení specialistů na Salesforce nebo nástroje Adobe,“ uvádí agentura. Mezi největší Nyklesovy projekty bude patřit globální datový hub německého Daimleru, který skupina Publicis z Prahy spravuje pro 30 zemí.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
