Digitální agentura Brainz vyhrála tendr kosmetické společnosti L’Oréal a zajistí digitální komunikaci značky Garnier v Čechách, na Slovensku a v Maďarsku. Bude mít na starosti tvorbu kreativních konceptů, cílem je přinést inovativní digitální řešení pro komunikaci nových i stávajících produktů. Zaměří se i na práci s influencery, která má oslovit hlavně mladé publikum. Strategické vedení celého týmu zaštiťuje Petr Růžička, kreativní vedení Jan Patawa, account managerem je Jana Beranová.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval