O eventy Notina se postará agentura Extroverts

Při aktivacích v Česku i dalších zemích agentura klade důraz na gamifikaci a engagement.

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Internetový obchod s parfémy a kosmetikou Notino chystá řadu eventů v mnoha z 27 zemí, v nichž působí. S jejich plánováním a organizováním nově pomáhá agentura Extroverts, která zvítězila v nedávném tendru. Vzápětí mezi aktivace zařadila event s influencery K-Beauty, otevření vlajkového obchodu v bratislavském nákupním centru Eurovea a čerstvě také setkání s novináři a influencery v bytě Notina, který navázal na aktuální vánoční kampaň Darujte si klid.

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Z eventu Extroverts pro Notino. Foto: Vojtěch Kába

Kromě toho agentura pro Notino pořádá každý týden pravidelné eventy na pobočkách v Rakousku, Polsku, Maďarsku, Bulharsku a na Slovensku. Na příští rok připravuje větší akce v Německu, Itálii a dalších velkých evropských zemích, v čemž jí pomáhá partnerství s Creative Group.

„Naším cílem je přinést zákazníkům jedinečný zážitek nejen v naší aplikaci, na webu, ale i ve fyzickém světě,“ říká k propojování online a offline prostředí Kateřina Kácovská, retail marketing manager značky Notino. „Využíváme k tomu nejen naši mobilní aplikaci, ale hlavně beauty vychytávky jako virtuální zrcadlo, diagnostika vlasů a parfémový poradce.“

S organizováním nejrůznějších typů eventů má agentura Extroverts dlouholeté zkušenosti. „Při naší práci se zaměřujeme na gamifikaci a engagement účastníků. Kromě klasické přípravy eventu vždy přemýšlíme nad backgroundem a strategií, jak se dostat návštěvníkům pod kůži. Stavíme nejlepší koncept pro to, aby klient předal informace, kvůli kterým akci pořádá,“ popisuje šéfka Extroverts Lenka Halásová.

V Česku se klientovi Notino za Extroverts věnuje tým šesti lidí. V každé z dalších zemí má na Notino vždy dalšího account manažera. Notino ročně obslouží přes 24 milionů zákazníků ve 27 zemích a prodá 109 milionů produktů od 2.500 značek z celého světa.

Sdílejte