Vítězem tendru na novou kreativní agenturu pro OMV Česká republika se stali Loosers. Budou se starat o komunikaci značky OMV, jejích prémiových paliv, věrnostního programu i produktů pod vlastní značkou Viva a kaváren Viva Café. Podle Michala Jandy, convenience retail & marketing managera OMV Česká republika, se agentura postará i o kompletní produkci kreativních řešení. „Spolupráce s OMV je náš další úspěch v letošním roce a love brand do našeho portfolia klientů,“ podotkla Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce