
Společnost OMV vstoupila na český trh v roce 1991 a v současné době tu provozuje 140 čerpacích stanic. Jejich zákazníci mají k dispozici paliva, maziva a služby mycích linek. Většina čerpacích stanic také nabízí občerstvení a širokou škálu doplňkových služeb. Foto: OMV
Vítězem tendru na novou kreativní agenturu pro OMV Česká republika se stali Loosers. Budou se starat o komunikaci značky OMV, jejích prémiových paliv, věrnostního programu i produktů pod vlastní značkou Viva a kaváren Viva Café. Podle Michala Jandy, convenience retail & marketing managera OMV Česká republika, se agentura postará i o kompletní produkci kreativních řešení. „Spolupráce s OMV je náš další úspěch v letošním roce a love brand do našeho portfolia klientů,“ podotkla Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
