O kampaně a komunikaci OMV se postarají Loosers

Agentura pro klienta zajistí komunikaci značky i kompletní produkci kreativních řešení.

OMV

Společnost OMV vstoupila na český trh v roce 1991 a v současné době tu provozuje 140 čerpacích stanic. Jejich zákazníci mají k dispozici paliva, maziva a služby mycích linek. Většina čerpacích stanic také nabízí občerstvení a širokou škálu doplňkových služeb. Foto: OMV

Vítězem tendru na novou kreativní agenturu pro OMV Česká republika se stali Loosers. Budou se starat o komunikaci značky OMV, jejích prémiových paliv, věrnostního programu i produktů pod vlastní značkou Viva a kaváren Viva Café. Podle Michala Jandy, convenience retail & marketing managera OMV Česká republika, se agentura postará i o kompletní produkci kreativních řešení. „Spolupráce s OMV je náš další úspěch v letošním roce a love brand do našeho portfolia klientů,“ podotkla Iva Bízová, kreativní ředitelka Loosers.