Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

O klienty Adformu se stará Floreková z Cpex

Radka Floreková

Radka Floreková

Do pražské pobočky dánské technologické společnosti Adform, která poskytuje služby v oblasti digitální reklamy, nastoupila na začátku ledna Radka Floreková. Na pozici platform solutions specialist bude zodpovídat za klíčové klienty společnosti na sedmi trzích střední a východní Evropy. Floreková přišla do Adformu z reklamního sdružení prodejců reklamy Czech Publisher Exchange, kde pracovala na pozici yield manager. Dříve dělala v České spořitelně a KPMG. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor Makroekonomie.