Známý karlovarský Grandhotel Pupp si pro správu svých sociálních sítí vybral studio Brandmark. To získalo správu profilů samotného hotelu i Becher’s Baru, který v něm sídlí. Hotel i bar prošly v uplynulých letech výraznou proměnou.
V nové komunikaci připravované pro sociální sítě se Brandmark zaměřuje především na boření zažitých mýtů a předsudků. Dále chce představovat aktuální podobu hotelových pokojů, spa nebo elegantních společných prostor, a to především skrze pocity a zprostředkování zážitku a atmosféry. Cílem nové komunikace, na níž Brandmark pracuje od letošního září, je rovněž přiblížit zážitek pobytu v grandhotelu i mladší cílové skupině, která také kvůli covidu objevuje nové možnosti cestování.
„Pupp jako značku zná každý, ale málokdo tam doopravdy byl. Naším úkolem je tam lidi dostat, mimo jiné tak, že jim na sociálních sítích ukážeme, jak se můžou cítit. Navodíme jim představu, jaké to je ležet v precizně nastlané posteli Grandhotelu nebo si užívat reprezentativní prostory restaurace,“ přibližuje za Brandmark Marek Bouška.
V rámci přípravy nové strategie pro sociální sítě realizoval Brandmark první photoshoot s Janem Zimou, při kterém vznikl obsah pro použití na sociálních sítích. Součástí fotografování a komunikace je také představení nové podoby Becher’s Baru, který je čerstvě otevřen pod taktovkou šéfbarmana Vítězslava Ciroka.

Ukázka nové komunikace Grandhotelu Pupp

Ukázka nové komunikace Grandhotelu Pupp

Ukázka nové komunikace Grandhotelu Pupp

Ukázka nové komunikace Grandhotelu Pupp

Ukázka nové komunikace Grandhotelu Pupp

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
