Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

O komunikaci nadace Dobrý anděl se stará Vítková

Zuzana Vítková střídá Markétu Křížovou, do nadace přišla z agentury PR Konektor.

Zuzana Vítková

Zuzana Vítková

Novou vedoucí marketingu a PR nadace Dobrý anděl se stala Zuzana Vítková. Střídá tak po téměř šestiletém působení v nadaci Markétu Křížovou. Vítková dřív v neziskovém sektoru působila jako PR manažerka Nadace Olgy Havlové a ekologického centra Toulcův dvůr. Do nadace přišla z agentury PR Konektor.

„Chci navázat na aktivity, které dokázaly z nadace Dobrý anděl vybudovat úspěšnou značku, jež je dnes pro mnohé lovebrandem. Zároveň chci tyto aktivity i nadále prohlubovat jako hlavní fundraisingové činnosti, díky nimž může nadace každý měsíc poskytnout pomoc téměř 4.000 rodinám,“ uvádí Vítková.

Nadace Dobrý anděl, která si v příštím roce připomene 10. výročí založení, pomáhá pravidelnými měsíčními příspěvky rodinám s dětmi v tíživé situaci, kde rodič nebo některé z dětí onemocněli rakovinou nebo dítě jinou vážnou nemocí. „Nemoci, s nimiž se příjemci naší pomoci potýkají, jsou ve většině případech dlouhodobé. Cílem naší nadace je proto nacházet i dlouhodobé dárce. Všechny naše marketingové aktivity z tohoto důvodu stavíme tak, aby působily nejen akvizičně, ale také retenčně,“ doplňuje výkonná ředitelka nadace Šárka Procházková.