
Zuzana Vítková
Novou vedoucí marketingu a PR nadace Dobrý anděl se stala Zuzana Vítková. Střídá tak po téměř šestiletém působení v nadaci Markétu Křížovou. Vítková dřív v neziskovém sektoru působila jako PR manažerka Nadace Olgy Havlové a ekologického centra Toulcův dvůr. Do nadace přišla z agentury PR Konektor.
„Chci navázat na aktivity, které dokázaly z nadace Dobrý anděl vybudovat úspěšnou značku, jež je dnes pro mnohé lovebrandem. Zároveň chci tyto aktivity i nadále prohlubovat jako hlavní fundraisingové činnosti, díky nimž může nadace každý měsíc poskytnout pomoc téměř 4.000 rodinám,“ uvádí Vítková.
Nadace Dobrý anděl, která si v příštím roce připomene 10. výročí založení, pomáhá pravidelnými měsíčními příspěvky rodinám s dětmi v tíživé situaci, kde rodič nebo některé z dětí onemocněli rakovinou nebo dítě jinou vážnou nemocí. „Nemoci, s nimiž se příjemci naší pomoci potýkají, jsou ve většině případech dlouhodobé. Cílem naší nadace je proto nacházet i dlouhodobé dárce. Všechny naše marketingové aktivity z tohoto důvodu stavíme tak, aby působily nejen akvizičně, ale také retenčně,“ doplňuje výkonná ředitelka nadace Šárka Procházková.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
