Ostravská digitální agentura AdVisio se nově ujala sociálních sítí značky Moje Pedro. Postará se jak o správu, tak reklamu na Facebooku a Instagramu. Agentura si ve spolupráci s klientem vytyčila za cíl udržet tradiční postavení Pedra na trhu a současně utvrdit jeho místo i pro dnešní mladou generaci.
Portfolio populární cukrovinky s více než padesátiletou historií už nestojí jen na žvýkačce s tetovačkou. Produkce Moje Pedro zahrnuje želé, lékořicové pendreky, komprimáty či lízátka. Značka Moje Pedro disponuje sítí 10 kamenných prodejen.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli