
RunCzech
Organizátor běžeckých závodů pod hlavičkou RunCzech svěřil komunikaci svého klíčového projektu skupině Kindred Group. Cílem spolupráce je aktivace komunity rekreačních běžců a zajištění jejich účasti na závodech. Strategií RunCzech je být běžcům blíž. Bude přinášet jejich příběhy, mluvit s nimi, pomáhat jim a bude jim nablízku coby „běžecký patron“.
Kindred Group využije k cílené komunikaci seriálu běžeckých závodů pro širokou veřejnost data z existující databáze běžců RunCzech. E-mailing bude založen na jejich analýze, segmentaci a personalizovaném obsahu. Druhým pilířem komunikace bude PR s důrazem na spolupráci s influencery a lifestylovými médii.
Pořadatelé cyklu RunCzech se zároveň dohodli s obchodním řetězcem Kaufland, který pro všech osm závodů cyklu dodá čerstvé ovoce (banány, pomeranče) či smoothie.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
