V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

O komunikaci RunCzech se stará Kindred Group

RunCzech

RunCzech

Organizátor běžeckých závodů pod hlavičkou RunCzech svěřil komunikaci svého klíčového projektu skupině Kindred Group. Cílem spolupráce je aktivace komunity rekreačních běžců a zajištění jejich účasti na závodech. Strategií RunCzech je být běžcům blíž. Bude přinášet jejich příběhy, mluvit s nimi, pomáhat jim a bude jim nablízku coby „běžecký patron“.

Kindred Group využije k cílené komunikaci seriálu běžeckých závodů pro širokou veřejnost data z existující databáze běžců RunCzech. E-mailing bude založen na jejich analýze, segmentaci a personalizovaném obsahu. Druhým pilířem komunikace bude PR s důrazem na spolupráci s influencery a lifestylovými médii.

Pořadatelé cyklu RunCzech se zároveň dohodli s obchodním řetězcem Kaufland, který pro všech osm závodů cyklu dodá čerstvé ovoce (banány, pomeranče) či smoothie.