Komunikaci internetového obchodu s vybraným vybavením do domácnosti Flangi nově povede Wiseguys, čerstvě založená butiková agentura marketéra Tomáše Pflanzera a lihovarníka Martina Žufánka. E-shop Flangi založila Lenka Pertlíčková a nedávno do něj investovali miliardář Ondřej Tomek prostřednictvím své společnosti Impulse Capital a marketingová agentura Effectix Branislava Gordana.
Pertlíčkovou a Pflanzera se Žufánkem pojí důraz na osobní výběr a přístup - zakladatelka Flangi sama vybírá každý produkt do prodeje, Wiseguys dělají se svými klienty osobně a nechtějí jich mít víc než desítku. „Okamžitě nás zaujala Lenčina vize dostat emoce do chladného prostředí e-commerce a zároveň ambice expanze Flangi do světa,“ říká Pflanzer. Agentura zajišťuje pro e-shop Flangi služby PR i rozvoj samotného brandu.
„Lenka svůj projekt založila doslova v garáži a vydupala z něj e-shop, kde si sám dnes nakupuji věci do domácnosti. A na druhé straně vyhazuji spoustu krámů,“ doplnil Žufánek. „Flangi nabízí hromadu prostoru pro kreativní komunikaci. Je tam možnost si s tím skutečně vyhrát, a to nám sedí.“

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
