V redakci jsme rádi za Zlatého Gedeperáka, kterého Médiáři za maily k GDPR udělila Barbora Tite.

O kreativu pro Rohlik.cz se bude starat Yinachi

Robert Peňažka a Ondřej Roček. Foto: Jakub Hrab

Robert Peňažka a Ondřej Roček při loňském rozhovoru s Médiářem. Foto: Jakub Hrab

Největší český online supermarket Rohlik.cz si jako novou kreativní a strategickou agenturu vybral Yinachi Roberta Peňažky s ředitelem Ondřejem Ročkem. V rámci výběrového řízení, který probíhal od 29. ledna a jehož se účastnilo celkem pět agentur, hledal tým, který pro něj bude vytvářet dlouhodobou kreativní kampaň. Její spuštění plánují na jaře.

„Online lídr se rozhodl růst přes vztah se zákazníky, a ne jen přes slevy a výkon,” pochvalují si Peňažka s Ročkem. Jejich Yinachi, jež nazývají komunikační studio, se věnuje reklamě i kulturním projektům. Kromě Rohlíku jsou jejich klienty Staropramen (ve spolupráci s The Future Bakery) nebo J&T, v minulosti pracovali pro Zonky, Twisto, Kostelecké uzeniny, Kooperativu či Glenfiddich.