Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

O PR spořitelny Raiffeisen se stará Havas

Agentura Havas PR zvítězila v tendru na PR Raiffeisen stavební spořitelny, střídá AMI.

Tendr na PR služby, který v loňském roce vypsala Raiffeisen stavební spořitelna agentura, vyhrála agentura Havas PR. Jejím úkolem bude podpora PR komunikace a zároveň projektové poskytování služeb v dalších navazujících oblastech. Agentura už pro klienta na přelomu roku připravila redesign časopisu pro zaměstnance. V uplynulém období zajišťovala pro Raiffeisen stavební spořitelnu PR agentura AMI Communications.

„Havas PR jsme vybrali na základě návrhů, jak spořitelnu nadále profilovat jako partnera a rádce pro všechny, kteří uvažují o pořízení či rekonstrukci svého bydlení. Agentura nám mimo jiné pomůže s integrací PR do jednotlivých komunikačních kanálů,“ tvrdí ředitel odboru PR a marketingu Raiffeisen stavební spořitelny Lukáš Kopecký