V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

O PR se Data Sapiens stará liberecká Intensity

Firma Data Sapiens, kterou v roce 2015 se třemi společníky založil bývalý marketingový ředitel Teska Michal Štádler a která se specializuje na práci s takzvanými velkými daty, bude od dubna využívat služeb liberecké PR agentury Intensity Petra a Terezy Kapalínových. Cílem spolupráce bude především zvýšit povědomí o možnostech a reálných výsledcích datové analýzy v maloobchodu pro střední a velké firmy. Dosud Data Sapiens řešila PR interně. Intensity kromě toho pracuje pro Kofolu, Cofidis či nově pro stravenky Up.