Firma Data Sapiens, kterou v roce 2015 se třemi společníky založil bývalý marketingový ředitel Teska Michal Štádler a která se specializuje na práci s takzvanými velkými daty, bude od dubna využívat služeb liberecké PR agentury Intensity Petra a Terezy Kapalínových. Cílem spolupráce bude především zvýšit povědomí o možnostech a reálných výsledcích datové analýzy v maloobchodu pro střední a velké firmy. Dosud Data Sapiens řešila PR interně. Intensity kromě toho pracuje pro Kofolu, Cofidis či nově pro stravenky Up.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden