Digitální agentura Socialsharks se nově stará o sociální sítě a digitální strategii Metaxy. Cílem spolupráce bude oslovení nových konzumentů a představení značky alkoholického nápoje v modernějším světle. Metaxa nedávno uvedla nový koncept Nepijte. Objevujte. V tomto stylu bude agentura komunikovat a tvořit obsah na Instagramu a Facebooku. Kromě online platforem zastřeší také kompletní podobu digitální komunikace.
Od začátku srpna Socialsharks pečují také o sociální sítě obchodního centra Quadrio skupiny CPI v Praze na Národní. Kromě nich agentura také bude budovat digitální strategii značky. Cílem spolupráce je sjednotit online komunikační styl a představit Quadrio Shopping Station jako prostor v srdci Prahy, které kromě obchodů nabízí kulturní vyžití nebo kulinářský zážitek. I zde budou použitými médii Instagram a Facebook.

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

TV Nova uvede komediální krimi Policie Hvar. Jedna rodina půjde dvakrát týdně

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food

TV Prima nasadí seriály Malá velká liga, Na vlnách Jadranu a show Hubne celá vesnice
