O komunikaci tiskařské společnosti Copy General v PR i na sociálních sítích se od začátku letošního roku stará agentura Rubikon PR. Klienta dostal na starost tým Patriky Turkové, který bude spolupracovat s chief digital officerem Rubikonu Danielem Dočekalem, který zastřeší digitální komunikaci. Jedním z hlavních cílů komunikace bude prezentace všech šesti současných divizí společnosti, nabízejících služby od tisku projektové dokumentace přes distribuci klientské korespondence až po marketingovou a vizuální komunikaci. Agentura bude cílit na odbornou i širokou veřejnost.
„Dlouhodobě se nám daří, rosteme. Letos chceme zaútočit na hranici 500 milionů Kč v tržbách. Agenturu Rubikon PR jsme si vybrali kvůli jejím vztahům s klíčovými novináři a dobrým referencím,“ říká zakladatel Copy General Roman Petr.
„Copy General má na českém trhu silnou pozici jak ve svém původním tiskařském byznysu, tak i v nových oblastech, které využívají pokročilé technologie. Chceme stávajícím i potenciálním obchodním partnerům a zákazníkům Copy General ukázat, že už to dávno není odborník jen na tisková řešení,” dodává spolumajitel Rubikon PR Šimon Rákosník.
Rubikon PR ze 47 % vlastní firma Blue Ocean Management Martina Kadlece a Radomíra Talába, Rákosník má 29 % podíl Rubikonu, 24 % drží Ondřej Taláb.