Karlovarské minerální vody (KMV) nově svěřily správu některých svých sociálních sítí agentuře TL5 Digital Jana Kotka. Pražská agentura zajistí obsah a komunikaci pro Mattoni a Dobrou vodu. Zpráva o úspěchu TL5 přišla krátce poté, co si KMV pro nákup a plánování online médií vybraly agenturu Red Media.
Red Media obhájila Karlovarské minerální vody
TL5 Digital dostala na starost tvorbu obsah pro Facebook a Instagram Mattoni. „Chceme výrazněji odlišit komunikaci na jednotlivých sociálních sítích. Budeme každý kanál značky plnit obsahem, který na ni přirozeně patří a každý kanál v rámci sociálních sítí bude ukazovat jiné situace a jiný produkt,“ říká Tomáš Votruba, manažer pro sociální média a digitální strategie TL5. „Na Facebooku chceme komunikovat Mattoni jako součást aktivního životního stylu, Instagram patří prémiovému obsahu z oblasti gastro, který připravujeme s food fotografy.“
Spolupráce se však podle Votruby neomezí pouze na tyto dvě sociální sítě. „Plánujeme pro Mattoni aktivity na Snapchatu,“ říká Votruba. Značka je spojená s řadou událostí, pro jejichž komunikaci je Snapchat vhodnou platformou. Mattoni účet na Snapchatu je MattoniCZ.
Vedle Mattoni získala TL5 Digital do správy i sociální sítě značky Dobrá Voda. „Facebookové stránky Dobré vody začínáme budovat od samotného začátku a já věřím, že nám to společně půjde,“ tvrdí Jitka Altmanová, brand manažerka z Karlovarských minerálních vod.
TL5 Digital je digitální kreativní agentura, která se dosud specializovala na obsah pro sociální sítě a letos chce dělat i víc kreativních digitálních kampaní. Pracuje například pro Milku, Jägermeister, Hamé, Jacobs, Geis nebo Vodafone.