Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

O sociální sítě Tefalu pečuje Business Factory

Značka Tefal se rozhodla pro změnu agentury a community management stránky na Facebooku a péči o profil na Instagramu svěřila Business Factory. Sociální sítě Tefalu dosud spravovala agentura Peppermint. Změnou se má sjednotit stylu komunikace a hladší průběh exekuce online aktivit. Business Factory totiž už třetím rokem spravuje výkonnostní kampaně celé tuzemské pobočky francouzské skupiny Groupe SEB, pro jednotlivé značky Tefal, Rowenta a Krups, a to v Česku, na Slovensku i v Maďarsku.

„Hlavním cílem změny agentury bylo sjednocení týmu, který se stará o obsah, obsahové a výkonnostní kampaně. Chtěli jsme, aby naše agentura byla co nejvíc consumer a data-driven. Nová spolupráce by také měla podpořit a správně zacílit naši novou kampaň Večeříme společně, která si klade za cíl naučit Čechy opět večeřet společně zdravá a rychle připravená jídla,“ říká Romain Duron, marketingový ředitel Tefalu pro střední Evropu.

Cílem nové obsahové strategie je vtipnou a svěží formou propagovat hlavní výhody klíčových produktů a celkově podporovat zájem o značku Tefal, například formou soutěží.