O2 Media řídí Radovan Oprendek, do O2 se vrací z Footshopu

Komerční divize O2 má nového vedoucího manažera, jeho předchůdce přešel do BigBoardu.

Radovan Oprendek

Radovan Oprendek

O2 Media, komerční divize telekomunikačního operátora O2, má ve svém čele nového manažera. Od června je jím Radovan Oprendek. Nahradil Ferdinanda Krause, který od července působí v čele online aktivit BigBoardu. Oprendek se vrací do O2 po dvou a půl letech, během kterých působil v oblasti online marketingu a zákaznické zkušenosti u prodejce tenisek a oblečení Footshop. V O2 předtím pracoval čtyři roky jako vedoucí analytického týmu a marketingový manažer. V roce 2013 začal ve firmě KPMG jako konzultant a obchodní analytik a pracoval například na modelech finančních plánů. Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně se zaměřením na finance, ekonomiku, ekonometrii, data mining a statistiku.

Petr Hirš

Petr Hirš

Dalším novým manažerem v komerční divizi O2 je Petr Hirš. Ten od července stojí v čele centra umělé inteligence Dataclair.ai. Dosud měl na starost oddělení výzkumu a vývoje, kde se zaměřoval na vytváření produktů a řešení využívající big data. Na pozici ředitele Dataclair.ai nahrazuje Jana Romportla.  

„Pokračujeme v cestě, na které se zaměřujeme na podporu v oblasti umělé inteligence pro stávající i nový byznys skupiny PPF. Stále platí a bude platit, že se snažíme doručovat řešení, která pomáhají lidem, šetří peníze, drží vysoký etický standard, ale jsou zároveň i zisková,“ uvádí Hirš. „V nejbližším období vidím zaměření na tři velké oblasti: prodloužení dlouhodobých kontraktů, start nových projektů v oblastech trhu, kde zatím nemáme standardizované řešení, a podporu sdílení znalostí v oblasti umělé inteligence interně i externě,“ přibližuje plány.

Hirš je absolventem Vysokého učení technického v Brně se zaměřením na informační systémy. V oblasti vývoje komerčního software pracuje přes 15 let. Zaměřoval se na vývoj a vedení týmů pro vytváření softwarových řešení v pojišťovnictví a bankovním sektoru. Vedl distribuované týmy pro vývoj produktu v oblasti secure print managementu a zakládal kompetenční centrum pro robotickou automatizaci procesů pro Lidl.

Oba zmíněné útvary spolu úzce spolupracují při pokročilém cílení klientských reklamních kampaní prostřednictvím technologie umělé inteligence a big data. Kromě komunikace jsou O2 Media partnerem i pro výzkum o pohybu obyvatelstva a dalších pokročilých datových analýz.