O2 mění Nydrle za britskou agenturu Oliver

Telekomunikační operátor má dál kreativní tým inhouse, zastřeší ho ale jiná firma.

Aktuální kampaň televize O2 pracuje s atrapami obrazovek

Aktuální kampaň televize O2 pracuje s atrapami obrazovek

Pro operátora O2 bude od července pracovat britská agentura Oliver Simona Martina. Nově zastřeší interní tým kreativců, který dosud budovala agentura Nydrle. „Personální složení týmu se nemění, budeme jen obsazovat další pozici, například kreativního ředitele, která byla dosud neobsazená,“ sdělila Médiáři mluvčí operátora Lucie Pecháčková. Interní tým vede od července 2014 Milan Šemelák.

Koncept inhouse agentury funguje v O2 právě dva roky od doby, kdy se operátor rozloučil s externí agenturou VCCP.

„Nydrle svoji roli v překvapivě krátkém čase výborně zvládla. Nyní je však třeba se posunout ještě dál,“ prohlásil Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace O2. Oliver je podle něj „celosvětovým expertem právě na inhouse kreativu“ a „má navíc zkušenost s velkými zadavateli jako Starbucks, Google, KPMG nebo BMW“.

Práce pro O2 je první zakázkou agentury Oliver na českém trhu. Operátor si Oliver podle mluvčí Lucie Pecháčkové vybral v rámci tendru, „ve kterém jsme na základě našich kritérií oslovili několik agentur“. „Počet ani jména říkat nechceme,“ uvedla mluvčí.