O2 pomůže s restartem drobným podnikatelům, věnuje jim reklamu za milion

O2 nabízí nástroje pro lokální kampaně, 14 vybraným firmám daruje kampaň za milion.

O2 dává milion

O2 dává milion

Operátor O2 startuje 1. června s kampaní cílenou na drobné podnikatele a živnostníky, kteří byli nejvíce zasaženi aktuální krizí a v mnoha případech jim hrozí faktický konec podnikání. Všem přihlášeným nabídne nástroje pro lokální kampaně k oživení jejich podnikání, 14 vybraným firmám potom daruje kampaň za milion. Cílem akce je také inspirovat další menší firmy, aby neotálely s modernizací a využíváním technologií.

„Svět se v posledních měsících obrátil vzhůru nohama a lidé museli ze dne na den zůstat doma. Mnohé firmy zavřely své provozovny a začaly bojovat o přežití,“ říká Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2 a dodává: „Modernizace a digitalizace, které jsme leckdy odkládali, proběhly spontánně, a kromě hrozeb s sebou přinesly i spoustu příležitostí. Pro ty, kteří se jich dokázali chopit, to bude znamenat velkou konkurenční výhodu v budoucnu.“

V rámci kampaně, která poběží v červnu a červenci, bude O2 sbírat příběhy lokálních živnostníků. Možnost získat kampaň na míru má jakýkoli podnikatel, který se přihlásí na www.davamemilion.cz a podělí se o svůj příběh, jak mu technologie pomáhají. „Hledáme zajímavé firmy nebo živnostníky, kteří se nezalekli přicházející krize, využili moderní technologie a dokázali se s novou situací poprat,“ vysvětluje David Daneš, ředitel marketingové komunikace a brandu v O2.

Podnikatelé, mají navíc možnost inzerovat svoje služby zdarma prostřednictvím nástroje Lokální podnikatel, který je součástí O2 výhod. V průběhu června a července jej navíc mohou využít všichni podnikatelé, nemusí být zákazníky O2. „Pro prvních 100 přihlášených účastníků z řad našich zákazníků máme navíc ještě voucher v hodnotě 1.500 Kč na kampaň přes market lokátor,“ dodává Daneš.

V srpnu vybere odborná porota z každého kraje jednoho podnikatele, jemuž marketingoví experti z O2 Media a kreativní agentura připraví reklamní kampaň na míru. Kampaň poběží v tisku, outdooru a na internetu.

Text je placenou propagací společnosti O2 Czech Republic