Telekomunikační operátor Telefónica O2 začal prodávat digitální verze novin a časopisů včetně předplatného ve své mobilní aplikaci O2 Do mobilu pro platformy Android a iOS (Apple), v rámci služby O2 Čtení. Lze koupit jedno číslo, předplatit si titul na čtvrt roku, půl roku či celý rok nebo si v rámci balíčku vyzkoušet na měsíc. Data vyčerpaná stahováním titulů se nepočítají do limitu FUP.
O2 tak přichází s jednoduchým způsobem, jak jednoduše platit za elektronické verze tištěných titulů - zakoupený obsah totiž zákazníci zaplatí v rámci měsíčního vyúčtování. To je podstatný výhoda oproti digitálním trafikám (webům či aplikacím), ty nejsou na podobný rozšířený způsob vyúčtování navázané. Služba je bohužel dostupná jen klientům mobilních služeb O2, nemohou ji využívat ani ti, kdo si od téhož operátora předplácí jen pevnou linku, internet či televizi O2 TV.
K dispozici jsou Hospodářské noviny, MF Dnes, Lidové noviny, Metro a E15, z časopisů pak třeba Forbes, Respekt, Ekonom, Maxim, Marketing & Media, Glanc, Apetit či National Geographic, jinými slovy produkce vydavatelství Mafra, Mladá fronta, Economia, Burda, Sanoma a MediaRey. „Nabídka se bude ještě dále rozšiřovat v souladu se získanými licenčními oprávněními,“ slibuje Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel O2.