Počet zákazníků televizní služby O2 TV, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl ke konci června 381.000. „V průběhu prvního pololetí se počet zákazníků O2 TV zvýšil o 43.000,“ uvedl operátor O2 v pravidelném reportu svých hospodářských výsledků. „Významným způsobem k růstu nadále pomáhá náš unikátní filmový i sportovní obsah v O2 TV. Z té se stala jediná služba v Česku, která nabízí tak širokou a pestrou nabídku exkluzivního vysílání. Také díky tomu vzrostl za letošní první pololetí počet zákazníků O2 TV o více než 40.000,“ řekl předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.
Prostřednictvím O2 TV mohli diváci poprvé sledovat všechny zápasy Fortuna ligy, Ligy mistrů UEFA nebo hokejové extraligy. „Možnost sledovat O2 TV na víc zařízeních nebo na webu v prvním pololetí 2019 pravidelně využívalo v průměru téměř 530.000 diváků, včetně zákazníků balíčku O2 TV Sport Pack. Na konci června tak O2 registrovalo už 909.000 aktivních přístupů digitální televize O2 TV,“ uvádí operátor. Míní tím všechny přístupy z IPTV nebo OTT, včetně doplňkové služby Multi, která umožňuje sledovat O2 TV na víc televizorech najednou, a přístupů přes web a mobilní aplikaci. Meziroční nárůst tak činí 39 %.