Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

O2 zeštíhluje, odchází šéfka komunikace Dana Dvořáková

Nové Kellnerovo vedení klade důraz na divizi informačních technologií, na tom má stát budoucnost telekomunikační firmy.

Dana Dvořáková. Foto: Telefónica

Dana Dvořáková. Foto: Telefónica

Pod novým majitelem PPF Petra Kellnera mění česká Telefónica, z velké trojky telekomunikačních operátorů na tuzemském trhu, svou strukturu a stavy. Počet divizí snižuje z devíti na sedm. Část lidí tak změní místo, někteří manažeři odcházejí.

Je mezi nimi ředitelka korporátní komunikace Dana Dvořáková. Do firmy přišla v květnu 2011, kdy Telefónica zřídila právě jí řízené oddělení korporátní komunikace. Dvořáková stála třeba za kampaní na podporu zavedení tarifů Free, vybudováním nadačního programu Think Big či aktivitami na podporu společenské odpovědnosti (CSR).

Hlavní změna v rámci přeskládání útvarů se týká informačních technologií. Ze sekce IT se nyní stává samostatná divize, která nově spadá přímo pod generálního ředitele. „Má zásadní vliv na všechny pokračující změny v O2,“ oznámila firma.

Týmy korporátní komunikace se teď začlení do divizí Lidské zdroje a Právní a firemní záležitosti. Útvary podpůrných služeb se přesunují do divizí Provoz, Finance a Lidské zdroje. Martin Bek, který podpůrné služby vedl, zůstává v představenstvu. Útvary z divize Marketing se přesouvají do divizí Rezidentních a Firemních zákazníků a do divize Strategie & Bussiness Development. Jiří Dvorjančanský, který dosud řídil marketing, je dál součástí nejvyššího vedení firmy.