Agentura OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka získala ve tříkolovém výběrovém řízení Pribináček, jednu z hlavních značek firmy Savencia. Kromě OAK se tendru zúčastnily ještě Kaspen/Jung von Matt, Havas a VCCP Prague. Úkolem vítězné agentury bude připravit pro značku novou komunikační kampaň, která bude zahrnovat televizní spoty a online.
Kampaň bude nasazena do médií v létě a poběží v Česku i na Slovensku. „Tým agentury OAK přišel s konceptem, který je nejvíce v souladu s nastavením značky a zároveň novým komunikačním konceptem. Věříme, že to bude pozitivní posun v komunikaci naší oblíbené značky a vystoupení z řady ‚čistě dětských‘ reklam,“ řekl David Vejtruba, marketingový ředitel Savencie.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
