OAK vyhrála Pribináček, připraví jinou než „čistě dětskou“ kampaň

Agentura Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka v tendru předčila Kaspen, Havas a VCCP.

Agentura OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka získala ve tříkolovém výběrovém řízení Pribináček, jednu z hlavních značek firmy Savencia. Kromě OAK se tendru zúčastnily ještě Kaspen/Jung von Matt, Havas a VCCP Prague. Úkolem vítězné agentury bude připravit pro značku novou komunikační kampaň, která bude zahrnovat televizní spoty a online.

Kampaň bude nasazena do médií v létě a poběží v Česku i na Slovensku. „Tým agentury OAK přišel s konceptem, který je nejvíce v souladu s nastavením značky a zároveň novým komunikačním konceptem. Věříme, že to bude pozitivní posun v komunikaci naší oblíbené značky a vystoupení z řady ‚čistě dětských‘ reklam,“ řekl David Vejtruba, marketingový ředitel Savencie.