Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Obchod a marketing Albatros Media převzal Josef Žák z Kosmasu

Josef Žák. Foto: Albatros Media

Josef Žák. Foto: Albatros Media

Novým obchodně marketingovým ředitelem společnosti Albatros Media se stal Josef Žák (39). Předtím působil jako obchodní ředitel knižního velkoobchodu Kosmas. Informovala o tom mluvčí nakladatelství Radka Potměšilová.

Nová pozice vznikla sloučením předchozích postů obchodního a marketingového šéfa. Hlavním Žákovým úkolem má být silná expanze obchodních a marketingových činností firmy spolu s rozvojem dalších projektů.

Albatros Media nabízí knihy a nosiče pod značkami devíti samostatných nakladatelství Albatros, BizBooks, CooBoo, CPress, Computer Press, Edika, Motto, Plus, XYZ a v koedičním projektu s ČT Edice České televize.

Podle Svazu českých knihkupců a nakladatelů patří Albatros Media do trojice největších nakladatelských subjektů spolu s Euromedia Group a Grada Publishing.