Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Obchod a marketing Radiokomunikací nově vede Marek Růžička z Telefóniky

Marek Růžička

Marek Růžička

České Radiokomunikace mají nového obchodního ředitele. Marek Růžička zodpovídá za řízení veškerých obchodních a marketingových aktivit společnosti. Do Radiokomunikací přichází z Telefóniky, kde přes tři roky jako obchodní ředitel vedl segment top korporátních a mezinárodních zákazníků. Zkušenosti má i z korporací Accenture a Hewlett-Packard. Absolvoval ekonomii a management na VŠE v Praze.

Místo obchodního ředitele pro klíčové zákazníky a ICT služby v Telefónice obsadil Vít Šubert, do té doby ředitel pro ICT & Presales téhož podniku, předtím regionální ředitel marketingu Dellu, výkonný ředitel LG Electronics nebo Nextry pro Česko a Slovensko. Svou kariéru zahájil Šubert v Českém Telecomu v roce 1997, býval ředitelem divize Internet OnLine.