
Petr Hanisch
Do mediální skupiny Incorp nastoupil marketingový odborník Petr Hanisch, obsadil pozici ředitele obchodu a marketingu. Dřív působil jako obchodní ředitel Kurzy.cz a měl na starosti významné klienty v komunikační agentuře Magnas Media. „Ve vydavatelství Incorp se budu podílet jak na práci se značkou samotné mediální skupiny, tak i na práci s jejími zpravodajskými tituly. Rovněž budu mít na starosti komunikaci se zadavateli reklamy a budování dlouhodobě efektivních vztahů,“ plánuje.
Incorp se také nově stala profesního sdružení Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). S ním už v minulosti spolupracovala a nyní se rozhodla stát se plnohodnotným členem. „SPIR vnímáme jako důležitého nezávislého arbitra na české mediální scéně i na reklamním a marketingovém poli a rádi bychom se podíleli na vzájemném předávání zkušeností v obchodní i mediální oblasti,“ říká ředitel a majitel vydavatelství Petr Zelinka.

Hlavním mediálním titulem vydavatelství Incorp je web EuroZprávy.cz
„Naším hlavním oborem je zpravodajství, naším cílem je kvalita a důvěryhodnost poskytovaných informací, nezávislý a kritický pohled, ale i boj proti dezinformacím. Rádi bychom proto v rámci SPIR například podpořili taková vydavatelství, jejichž zájem bude obdobný či totožný s tím naším, a chceme v této těžké době přiložit ruku k dílu a podpořit ty, kdo mají stejný záměr jako my, tedy čisté a důvěryhodné internetové mediální prostředí,“ prohlásil zástupce ředitele Lukáš Kňazovický.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
