Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Obchod a marketing v Economii povede Orálek

Petr Orálek

Petr Orálek

Ředitelem divize obchodu a marketingu a členem vedení mediálního domu Economia Zdeňka Bakaly bude od července Petr Orálek. Nahradil inzertního ředitele Davida Voráčka, který odešel do BurdyOrálkovým hlavním úkolem bude propojení obchodních a marketingových aktivit firmy s cílem zvýšit její výnosy. “Naší bezprostřední prioritou je digitální placený obsah, jehož podíl v celkových tržbách by se měl neustále zvyšovat. Pozornost zaměříme vedle klasického inzertního obchodu i na další rozvoj content marketingu,,” uvedl Orálek. V Economii dosud působil jako ředitel speciálních projektů a obchodního rozvoje a jednatel dceřiné firmy R Media. V médiích dělá přes 25 let, dřív byl v ČTK a v deníku Mladá fronta Dnes.