
Petr Orálek
Ředitelem divize obchodu a marketingu a členem vedení mediálního domu Economia Zdeňka Bakaly bude od července Petr Orálek. Nahradil inzertního ředitele Davida Voráčka, který odešel do Burdy. Orálkovým hlavním úkolem bude propojení obchodních a marketingových aktivit firmy s cílem zvýšit její výnosy. „Naší bezprostřední prioritou je digitální placený obsah, jehož podíl v celkových tržbách by se měl neustále zvyšovat. Pozornost zaměříme vedle klasického inzertního obchodu i na další rozvoj content marketingu,“ uvedl Orálek. V Economii dosud působil jako ředitel speciálních projektů a obchodního rozvoje a jednatel dceřiné firmy R Media. V médiích dělá přes 25 let, dřív byl v ČTK a v deníku Mladá fronta Dnes.

Vědecký tým z Brna vysvětluje
Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Vybíráme ze spotřebního koše