Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Obchod Atmedia po Pantůčkové převzal Martiška

Robert Martiška

Robert Martiška

Obchodním ředitelem mediálního zastupitelství Atmedia je od července jmenován Robert Martiška. Vystřídá Ivu Pantůčkovou, která po třech letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů. V oblasti médií Martiška působí 17 let, během kterých získal zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu. Na manažerských postech působil ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešní Czech News Center). V Atmedia pracoval už dřív, v letech 2008 až 2014 zastával v rámci obchodního týmu pozici senior sales manager. Naposled pracoval v mediální agentuře Knowlimits, rok, pak od začátku loňska byl na volné noze.