Obchodním ředitelem mediálního zastupitelství Atmedia je od července jmenován Robert Martiška. Vystřídá Ivu Pantůčkovou, která po třech letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů. V oblasti médií Martiška působí 17 let, během kterých získal zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu. Na manažerských postech působil ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešní Czech News Center). V Atmedia pracoval už dřív, v letech 2008 až 2014 zastával v rámci obchodního týmu pozici senior sales manager. Naposled pracoval v mediální agentuře Knowlimits, rok, pak od začátku loňska byl na volné noze.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval