Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Obchod časopisů Mafry místo Fialy řídí Koudelka

Libor Koudelka. Repro: LinkedIn

Libor Koudelka. Repro: LinkedIn

Po fúzi mediálních firem Mafra a Mafra Print (dřív Bauer Media) se mění vedení obchodní divize. Odpovědnost za úsek obchodu časopisů od 1. května přebírá Libor Koudelka, který do Mafry přišel v rámci akvizice vydavatelských aktivit skupiny Bauer Media a v současnosti působí jako ředitel strategického rozvoje Mafry. Koudelka byl v Baueru finančním ředitelem. Pozici obchodního ředitele teď přebírá po Vítu Fialovi, který z firmy odchází. „Od 1. 7. jsem Mafra free,“ píše na síti LinkedIn. Obchodním ředitelem Bauer Media byl pět let.

Jde o další odchod manažera Bauer Media poté, co loni firmu od Němců koupila Mafra z koncernu Agrofert. Už koncem dubna odešli publisherka lifestylových titulů Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire a Můj svět Lada Rudovská, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly TV Max, Týdeník Televize, TV Revue, TV Plus 14, a projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly. Vedení Mafry to vysvětlilo snahou zjednodušit řízení.