Obchod i marketing Kongresového centra Praha řídí Roman Sovják

Roman Sovják přichází ze Superbrands, s cílem napomoci restartovat kongresový byznys.

Roman Sovják

Roman Sovják

Kongresové centrum Praha má dva nové ředitele. Klíčovou strategickou pozici obchodního a marketingového ředitele nově zastává Roman Sovják, který má za sebou více než 25 let zkušeností v turistickém ruchu a kongresovém průmyslu. Novým generálním ředitelem kongresového hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre se stal Kamil Zlomek, který přichází s dvacetiletou praxí v řízení mezinárodních hotelů v Česku i v zahraničí. Oba vrcholoví manažeři se mimo jiné plně zapojí do realizace aktivit spojených s českým předsednictvím Evropské unii.

Sovják přichází po devítiletém vedení české pobočky mezinárodní organizace Superbrands, která zajišťuje marketingové průzkumy, akce zaměřené na značky a především globální žebříček značek. Předtím řídil obchodní aktivity ve společnostech Lobkowicz Events Management nebo Augustine Hotel. Sovjákovou hlavní odpovědností v čele obchodního a marketingového oddělení Kongresového centra Praha bude opětovné nastartování kongresového byznysu jakožto klíčového zdroje příjmů po dvouletém výpadku způsobeném pandemií koronaviru.

Zlomek, nový generální ředitel hotelu Holiday Inn spadajícího také pod Kongresové centrum Praha, donedávna vedl Hotel International Praha a předtím strávil řadu let v různých manažerských pozicích v hotelových řetězcích Orea a Marriott Hotels v Česku i v zahraničí. Teď je jeho úkolem obnova plného hotelového provozu a gastro služeb pro kongresový průmysl a korporátní klientelu, která je pro Holiday Inn zásadní.

Kamil Zlomek

Kamil Zlomek

„Pevně věříme, že nyní je před námi období restartu, které chceme využít v maximální možné míře. Lidé se potřebují zase setkávat, cestovat, vést osobní diskuse na odborných fórech,“ vysvětlila posílení managementu Lenka Žlebková, generální ředitelka Kongresového centra Praha.