V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Obchod Shop Up Stories v Anglické 14 sdružuje malé nezávislé značky

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Shop Up Stories jsou v Praze v Anglické 14

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Interiér a sortiment Shop Up Stories

Sortiment Shop Up Stories

Sortiment Shop Up Stories

V pražské Anglické ulici v čísle 14 otevřel nový concept store s názvem Shop Up Stories. Dává prostor malým nezávislým značkám z oblasti designu a lifestylu a umožňuje jim tak prodávat produkty napřímo zákazníkům v kamenné prodejně na Vinohradech. Otevřeno má každý všední den od 10.30 do 19.00. Aktuálně nabízí produkty 16 nezávislých značek, konkrétně A Cup Of Style, Alex Monhart, Beloved, Benu Made, By.Carambol, Cannor, Clap Design, Clasp’pin, Dřevo a železo, In August Co., Leather Utilities, Smyssly, LnkRules, Urban Tokyobike, Wild Moon a Zesto.

„Loni jsme s naší sesterskou firmou Slashpay zprostředkovali platbu kartou víc než 270 tvůrcům na 17 akcích věnovaných designu. Díky této zkušenosti jsme si plně uvědomili, jak moc je pro menší značky těžké získat vlastní prodejní prostor v atraktivní lokalitě. Náš nový obchod tak dává možnost prodávat v centru Prahy v kamenné prodejně bez nutnosti dlouhodobého závazku a dalších nákladných investic, které jsou s vlastním prodejním prostorem spojené,“ vysvětluje Hakki Goktas, majitel Shop Up Stories.

Hakki Goktas, zakladatel Shop Up Stories

Hakki Goktas, zakladatel Shop Up Stories

Při vyběru značek klade Goktas a jeho tým důraz na udržitelnost, proces samotné výroby a podporu ručně vyrobených produktů či fair trade. V Shop Up Stories mají také probíhat pravidelné workshopy a semináře, které by měly pomáhat vývoji a růstu samotných značek, a pop-up eventy představující limitované kolekce tvůrců nejen ze samotné prodejny.