Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Obchodní centra EPG zpropagují také tiktokeři

Tendr na digitální agenturu vyhrála Gate Group+ a tiktokery poprvé využije na Valentýna.

Adam Kajumi

V kampani se objeví mimo jiné známý tiktoker Adam Kajumi. Foto: Profimedia.cz

Skupina komunikačních agentur GateGroup+ zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení na novou digitální agenturu pro investiční skupinu European Property Group (EPG), která v Česku vlastní dvě obchodní centra – karlovarskou Varyádu a Central Most. O digitální marketing obou center se bude pro klienta starat retailový tým vedený Tomášem Škodou (Gate Group+) a digitální tým vedený Jakubem Horáčkem (In Creative).

Agentura od února zajišťuje pro EPG komplexní digitální služby, počínaje audity a doporučeními pro zlepšení výkonu obchodních center, zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů, konverzní schopnosti webu až po efektivní využívání digitálních platforem (výkonnostní reklamní kampaně v Google Ads a Skliku i tematické kampaně na Facebooku a Instagramu). Cílem spolupráce je také zvýšit povědomí o obou obchodních centrech u široké veřejnosti a s tím nákupní návštěvnost.

Skupina EPG začíná spolupracovat rovněž s tiktokery Adamem Kajumi, Annie Camell a Adél Zouharovou. Prvním společným výstupem influencerů a agentury má být live streaming o letošním svátku svatého Valentýna.