Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Obchodní ředitelkou agentury New Vision Media Veronika Vránová

Na pozici obchodní ředitelky společnosti New Vision Media, poskytující komunikační plochy v oblasti outdoor a indoor reklamy, nastoupila od 15. září Veronika Vránová. Vystřídala Marka Jandejska, který obchod řídil od roku 2007. Sdělil to jednatel společnosti Patrik Vlášek.

Vránová přišla z Fakultní nemocnice Motol, kde působila ve funkci vedoucí marketingového oddělení. Předtím pracovala v mediálním domě Mafra, od roku 2001, a to na pozicích redaktorka MF Dnes, hlavní editorka a vedoucí příloh bezplatného deníku Metropolitní Expres a šéfredaktorka čtrnáctideníku 14 dní.

Spolupodílela se také na vzniku a výrobě několika časopisů (Motol IN, Jednička) a spolupracovala při tvorbě volebních kampaní i dalších individuálních komunikačních projektů.

New Vision Media se zaměřuje na tvorbu netradičních reklamních kampaní, hojně využívá i nových druhů digitálních médií.