Obchodní rozvoj Burdy řídí Voráček z Economie

David Voráček

David Voráček

Na pozici ředitele pro obchodní rozvoj nastoupí do vydavatelství Burda Praha nastoupí začátkem července David Voráček, který poslední čtyři roky působí jako inzertní ředitel vydavatelství Economia. Dřív dělal šéfa interní Agentury Najisto, která se stala součástí Economie s Centrum Holdings v roce 2014. V Burdě bude mít na starost rozvoj obchodu a vývoj nových produktů a úzce spolupracovat s obchodním oddělením, které od konce loňska vede Leo Kallista ze Slevomatu. Do Burdy začátkem letoška přišel také Milan Kubát, předtím obchodní ředitel Slevomatu, který si vzal na starosti segment digitálních médií.

„Naším cílem je hledat nové zdroje příjmů mimo tradiční prodej inzerce,“ vysvětluje zmíněné personální novinky generální ředitelka Burdy Praha Petra Fundová. „Chceme být mediálním domem, který našim klientům nabízí komplexní komunikaci jejich značek na nejrůznějších platformách a který je schopný přizpůsobit se jejich individuálním potřebám,“ představuje si.