Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Obchodní rozvoj Livesportu bude řídit Raška

Lukáš Raška přichází po sedmi letech v Esetu. Zaštítí expanzi, další monetizaci a akvizice.

Lukáš Raška

Lukáš Raška

Na nově vzniklou pozici chief commercial officer české technologické firmy Livesport nastoupil v říjnu Lukáš Raška. Zaměřit by se měl především na teritoriální expanzi, nové akvizice a rozšiřování zdrojů příjmů pražské společnosti, která vyvíjí weby a aplikace se sportovním obsahem, v čele s globální sítí FlashScore s 90 miliony uživatelů a její českou verzí Livesport.cz, a která v posledních letech udělala několik výrazných nákupů (Liftago, Pragosport, Kinobox, Tapito).

„Domluvili jsme se, že Lukáš v Livesportu na začátek zavede a nastaví business intelligence. Jeho hlavním úkolem pak bude zastřešit tři mimořádně důležité oblasti,” uvedl provozní ředitel Patrik Dzurenda. První z oblastí, které Livesport považuje za klíčové pro svůj další rozvoj, je expanze do mimoevropských regionů, například jihovýchodní Asie nebo Severní Ameriky. Druhou je hledání dalších možností monetizace služeb. „Prakticky všechny naše příjmy momentálně plynou z reklamy,“ poznamenává Dzurenda. Třetí důležitou oblastí budou akvizice, jimiž chce podpořit svůj růst v důležitých segmentech.

Raška posledních téměř sedm let strávil v Singapuru jako provozní ředitel technologické firmy Eset pro asijsko-pacifický trh. V létě se s rodinou vrátil do Prahy, kde se chce zabydlet na delší dobu. V minulosti pracoval pro Dell či AVG.