
Katja Janečková
Do reklamní sítě multimediálních digitálních obrazovek Lurity nastoupila začátkem letošního roku Katja Janečková. Pro slovenského provozovatele digitálních reklamních ploch Lurity se stará o rozvoj obchodních aktivit a komunikaci s klíčovými klienty na českém trhu, mezi něž se řadí také mediální agentury. Janečková má zkušenosti z působení v mediálních domech Mafra, Vltava Labe Media a Czech News Center. V minulosti působila i v oblasti venkovní reklamy.
Provozovatel digitálních venkovních reklamních ploch Lurity, který na Slovensku funguje od roku 2017, loni začal rozšiřovat své působení v Česku. Letos chce navázat spolupráci s lokálními mediálními agenturami. Lurity působí na třech trzích, kromě Slovenska a Česka je to Bosna a Hercegovina. V současnosti má portfolio 922 digitálních obrazovek a provozuje vlastní samoobslužný software pro správu kampaní.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
