Obchodní strategii agentury BlueGhost řídí Alexander Visnyai

Nově nastoupivší chief sales officer Alexander Visnyai funguje jako strategický konzultant.

Alexander Visnyai

Alexander Visnyai

Agentura BlueGhost Lukáše PilkyPavla Webera představila nového manažera. Alexander Visnyai, který se 13 let věnuje marketingu a marketingovým strategiím, přichází jako nový chief sales officer, s cílem udělat z BlueGhostu do tří let lídra mezi fullservisovými agenturami. BlueGhost začínala jako vývojářská společnost a služby postupně rozšiřovala. Jejím hlavním a dlouhodobým cílem je poskytovat klientům komplexní řešení pro e-commerce. „Zkušenosti mi ukázaly, že správným řešením je přistupovat ke klientům holisticky, nejen z pohledu dílčích marketingových realizací,“ říká Visnyai.

Ten dlouho působil v digitální agentuře Effectix, kam nastupoval v roce 2011, kdy se stal obchodníkem v bratislavském zastoupení agentury. Postupem času zastával různé obchodní a manažerské pozice. V roce 2016 povýšil do funkce obchodního ředitele pro Česko a Slovensko a ještě loni v Effectixu působil jako chief business development officer

„Alex u nás plní roli strategického konzultanta, který vymyslí řešení tak, aby dávalo zákazníkovi byznysově smysl. A to i za cenu toho, že nepřivede byznys nám,“ říká šéf a spolumajitel agentury Pavel Weber. „Jen takové nastavení obchodu nám dává smysl pro dlouhodobé partnerství s klienty.“