Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Obchodním ředitelem Economie Milan Kovanda, šéfoval obchodu Naší adresy

  • ČTK
  • 04. 04. 2012 06:00

Novým obchodním ředitelem vydavatelství Economia se stal Milan Kovanda, který ve funkci nahradil Adélu Pittsovou. Jeho úkolem bude mimo jiné péče o předplatitele tištěných a digitálních titulů a řízení prodeje. Sdělil to mluvčí vydavatelství Luděk Březina.

Milan Kovanda. Foto: Economia

Milan Kovanda. Foto: Economia

Kovanda v médiích začínal jako editor deníku Bohemia a týdeníku Žurnál. V letech 1999 až 2009 působil ve společnosti Mafra, kde mimo jiné vedl inzertní tým.

V roce 2010 byl obchodním a marketingovým ředitelem pro regiony ČR ve společnosti PPF Media se zodpovědností za projekt Naše adresa.

Před příchodem do Economie působil jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti CES (Central European Services).